Babbadaaa!

Sicken fantastiskt dålig bloggare jag blivit! Ändå har jag läsare, det är fan ett under. Men nu kommer iaf en liten update på vad jag har för mig. Lovar att blogga bättre när min surftelefon anländer. Snart så! :D

Idag: Blåmärken över hela kroppen efter intensiva träningar + första träningsmatchen (vinst med 3-1 mot Gislöv). Saknar mina vänner, vet att de är upptagna med massa grejer och att de hör av sig när de kan, men det är ändå tomt :S Ikväll blir det dock en träningsdejt med min gode vän Emme. Vi ska på cirkelgym och bränna vårt fläsk (har kontaktat Fonus och skrivit Det Vita Arkivet just in case..) För övrigt ganska mycket att dona med vad gäller jobb/skola idag. Lite networking och annat som ska planeras.

Imorgon:
Dagens inleds med en tur till gymmet. Ganska säker på att jag inte kommer få med mig Rille som jobbar eftermiddag.. trist. Efter det blir det en middagsdejt med Pinnen som råkar befinna sig i Malmö. GOTT tycker jag för jag behöver stretcha flabben med lite skvaller á la K-town. Senare på kvällen blir det förfest hos Evve för att sedan, i sällskap med mitt lag, tillbringa natten på Lesbian Heaven där vår kära forward Amanda ska DJ:a för första gången. Excited!

Lördag:
Skulle spelat match men den blev flyttad till tisdag, så här tänkte jag att jag och Rillisen skulle gå en långpromenad längs Ribban om vädret tillåter, för att sedan droppa in hos mina älskade kussar i Sibbarp, Megan och Malou. Kvällen kommer vigas hos mina kära kollegor Emma och Sofie, fest med 80-talstema. Kan bli intressant..

Söndag: Morgonen inleds väl med det gamla vanliga, gymmet eller en runda runt Pildammsparken. Eftermiddagen kommer om allt går enligt planerna spenderas med mina Statsvetarkursare på O'Learys med öl och naglar som tilltugg (Spurs - United, say no more..)

Detta är min vecka, ganska späckad men som sagt har jag alltid tid och någon av mina vänner från K-town vill ringa och tjöta lite. Miss u.
0 Kommentarer till "Babbadaaa!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: