Rastlös.

Vad tråkigt det är när man har tid att göra vad man vill men inte känner för någonting alls. Solen skiner men jag orkar inte gå ut. Rille sover så jag kan inte väsnas med något. Träning ikväll så det är inte lönt att planera något större. Sitter och glor på frysen som jag äntligen fått tummarna ur röven att börjat frosta av.

Jag fick två sms imorse av några som blivit erbjudna visning hos oss.. som vi själva måste hålla i. Så jag har en visning på torsdag och en imorgon och jag ser inte fram emot det alls. Har städat överallt och rengjort köket idag i alla fall så här inte ser ut som skit när folk ska kolla läget. Vi är ju mitt i flyttpackningen själva så det är ju svårt att få stället att visa sig från sin bästa sida.. men det är knappast mitt problem, för om en månad drar vi!

Slutligen undrar jag om det finns någon mer deprimerande serie än OC? Jag har alltid avskytt det programmet, man får ju ångest av varje avsnitt. Nu undrar ni såklart varför jag kollar på det. Svaret är att jag inte gör det, men ibland råkar man bara hamna framför något skit.

Ah nej jag får väl rycka upp mig.
2 Kommentarer till "Rastlös."
Postat av: mami

Alltzå,,du kan ju sånt här jättebra ;)

Slå på charmen,blås bort dammet ,sätt på ugnen med lite kanel på en plåt så det luktar nybakt,tänd lite ljus,,,så blir allt jättebra

Pyss&kram

mami


Datum: 2012-03-05 / Klockan: 19:36:38
Postat av: Lisa

Du har dina knep du mamse! Ja jag ska försöka anstränga mig så mycket jag kan, men det gör egentligen inte så mycket för oss om de tycker lägenheten är ful. Skillnad om vi skulle sålt den. Snart ses vi, wiiie :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2012-03-06 / Klockan: 11:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: