Världens bästa bloggerska!

Japp det kommer jag bli. För FATTA hur mycket jag kommer blogga när min surfmobil anländer, det kommer bli faggin creeejsy! Massa massa åsikter, tugg, bilder och GOTT SNACK!

Beställde den häromdan och jag hoppas innerligt att den kommer imorn. Bud om att skita i träningen isf och bara pilla med den hela kvällen. Matchen idag gick så jävla rövdåligt så jag vill skjuta mig, är alltså inte sugen på att lira boll ändå. Mög.

Och jag har antagit en utmaning mot mig själv. Mitt ordförråd är under all kritik, och eftersom jag ska hem och ha kalas i Karlshamn om en vecka så tänker jag imorgon inte yttra ett enda könsord, inga svordomar och inga onda önskningar om någon på hela dagen. Måste vänja mig av med detta, för det är inte grannt. Så mamma, nöjd? :D

Nu blir det BB och jag säger som morfar: Good bye för faan!
0 Kommentarer till "Världens bästa bloggerska!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: