Testing testing.

Så där ja. Mobilbloggar nu för första gången på min på min uberfeta Samsung Galaxy S 2. Gillar den skarpt. Har ju utlovat lite mer aktivitet här i bloggen nu när jag slipper sätta mig vid datorn varje gång. Kan bli skoj detta :) Jaha, what can I tell you..spenderade gårdagen med Pinnen, och sedan fest med med mina fina underbara statsvetarkursare. Idag har jag vårdat stackars Rille som är sjuk samt kollat lite inredning inför flytten. Ska bli så underbart att flytta! Well, nu ska jag fortsätta se Gladiatorerna. Återkommer kanske ikväll med någon liten bild eller liknande, känns lite overkill att göra det såhär i första inlägget.. :) men det kommer mina vänner!! So long for now.
0 Kommentarer till "Testing testing."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: