Din trötta människa.

Herre min JISSES vad jag är trött i kropp och själ. I kroppen för att jag precis spelat match, i själen för att det gick så förbenat dåligt. I slutet av första halvlek blev jag totalt misshandlad, en knytnäve i huvet och ett knä på låret. Detta resulterade i en ordentlig lårkaka och en självställd diagnos som lyder: lätt hjärnskakning. Fick dock fortsätta spela i andra halvlek lik förbannat eftersom vi inte hade några avbytare. Vi fick besked om denna matchen i torsdags så det var flera som inte kunde vara med.. Bara att slita med andra ord. Så nu ligger jag här som ett Y, som Tisse brukar säga. Ont i varenda jävla kroppsdel och en mycket sargad självkänsla. Jaja vi vann med 3-2 iaf. Ingen målvakt hade vi heller så lille Björne fick offra sig, bildbevis ser ni nedan. Söt. Nu ska jag sova en stund och ikväll bli det galej med Björne och Linnea. Förkrök hos B och sen vidare till Jennifers inflyttningsfest. Och jag ska dricka rose. Cheerio Miss Sophie!!
0 Kommentarer till "Din trötta människa."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: