Bra dag!

Tack och lov vaknade jag utan träningsvärk idag. Jag och Emme var och vädrade fläsket på Cirkelgympasset igår och jag var mentalt förberedd på att idag få gå ner på Hjälpmedelscentralen här utanför och be att få hyra en permobil. Det behövdes inte, vilket jag är lättad över då jag ska träffa Pinnen om en stund.

Nej minsann, måste styra upp mitt anlete nu, sen vandra in mot stan :) Solen skiner och det är varmt i Malmö idag. Jag älskar den här stan, det ska bli mig en stor sorg den dagen vi flyttar härifrån :'(

Och vad fan ska man ha på sig? Vårjacka? Tygskor? Skottsäker väst? Hmm..
2 Kommentarer till "Bra dag!"
Postat av: mami

hahahaha...mycket bra skrivet ;)

puss & kram

mami


Datum: 2012-03-03 / Klockan: 16:41:55
Postat av: Lisa

Haha mammaa :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2012-03-05 / Klockan: 14:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: