Beslut.

Nu har jag bestämt mig. Jag älskar att spela fotboll. Vi vann serien i år och jag är jätteglad för det, spelar i ett grymt lag med härliga tjejer och kul tränare. Men gnistan finns inte där. Hemma i IFK räckte det att någon sa match så började jag typ brinna. Det är annorlunda nu. Utan IFK känns det bara löjligt att låtsas att man bryr sig. Därför har jag nu bestämt mig.

Jag ska inte lägga av, men jag kommer troligen inte spela i a-laget nästa säsong. Fotbollen har alltid varit prio 1 för mig, och enda anledningen att jag inte satsade på min talang var kärleken till IFK. Så nu är min tanke att jag ska fortsätta spela i Hyllie, och om jag får jag lira med a-laget trots att jag inte kommer ge 100% så är det helt okej, men jag kommer absolut inte göra det lilla extra för att vara bäst. För det är helt oviktigt för mig nu mera. Just nu vill jag bara lira lite boll och ha kul.

Så ser läget ut och det känns skönt att ha bestämt sig. Har absolut ingen press på mig nu och det är så jäkla gött. Så nu ser jag fram emot att gå till träningen igen, wiihoo :)
4 Kommentarer till "Beslut."
Postat av: Anna

Och vi ser fram emot att ha dig där superduper lisa <3


Datum: 2010-12-06 / Klockan: 00:47:22
Postat av: Lisa

Åh :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-12-06 / Klockan: 22:33:45
Postat av: Emme

Go Lisa! Fotboll är livet!

Jag vill att du ska veta att alla "sjuka" inlägg som görs i min blogg har en koppling till dig mer eller mindre.

Jag vet att du uppskattar dom och det blir nästan lite så "Lisa, Lisa har du sett eller hört denna?"

Allt för dig min sköna!

När ska vi ses? När jag kan börja gå igen maybe?

URL: http://emmelinenaslund.blogspot.com
Datum: 2010-12-07 / Klockan: 00:22:20
Postat av: Lisa

Fan vad du är bra Emme! Vill träffa dig så fort foglossningen lugnat sig! Just let me know :) <3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-12-07 / Klockan: 23:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: