Dag 7 - Min bästa vän.

Okej, detta var svårt. Jag har väldigt många vänner, både bra vänner, bättre vänner och alldeles fantastiska vänner. Har dock fem stycken jag bara inte kan välja mellan så jag får helt enkelt ta med allihop.

Ida - Bästa vän sedan barnsben. Hon är den sista människan i världen som skulle döma mig, och därför kan jag verkligen berätta allt för henne. Vi har varit med om så otroligt mycket tillsammans och jag kan inte tänka mig ett liv utan min Idis.

Fredrik - Världens bästa kusin/storebror. Enda människan i världen som förstår min humor, därför är det honom jag får prata med när jag vill ge utlopp för någonting roligt eller sjukt som har hänt. Och kanske blir jag best-man istället för brudtärna? ;) Hehe.

Nappe - Vi fann varandra i sjunde klass och har sedan dess varit soulmates. I med och motgång - tillsammans. Efer snart nio års flabbande och gnällande om vartannat är jag gladare än någonsin att jag har en sådan klippa till vän. Eller som hennes farsa sa: "Jaa, det är ju tur att de har varandra de där två"

Pinnen - "Man ser ju aldrig den ene utan den andre" som Bente sa. Har hur många minnen som helst med denna kwinna, både från fotbollen, skolan och så himla mycket annat. Skulle kunna skriva en hel bok (eller kanske ett melodikryss?) om allt vi har varit med om tillsammans med Idis och Nappe. "Liñho och Piñho, IFK:s framtid!"

Emma - Kom in i mitt liv första året på gymnasiet. Sedan dess har vi hängt ihop och hittat på massa störda grejer. Inte minst på Hanöhus och vårt älskade Sweden Rock. Och så har vi dessutom ett eget budord, det ni! Fester, fyllor, student och tusen andra saker har vi gjort tillsammans och jag kan knappt vänta tills vi ska göra om allting igen.


Sen finns det tusen andra jag skulle vilja nämna. Tisse, Sandra, Lina, Hanna, Johanna, alla mina IFK:are och många många fler. Ni vet att ni betyder mycket ni också.

0 Kommentarer till "Dag 7 - Min bästa vän."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: