fin helg.

Har haft en bra helg, trots att Rille är lååångt härifrån. Igår kom Lotten the Rotten hit och vi åkte ut till Limhamn för att passa småkussarna och idag har vi shoppat lite. Monki i mitt hjärta säger jag bara! Sen åkte Lottis hem och min fina Johanna kom hit för att passa mig. Vi har enligt vår vanliga tradition hämtat käk från Indian Curry Hut och jag vill bara säga att deras Aloo Gobi is to die for. GOTT. Sedan satt vi och skrattade åt ytligheten i SATC och nu är klockan två, JoJo har åkt hem till Lonn (Lund) och jag ska nana. Myran och Humlan antastar mig för fullt och menar att nu är det fan sängdags. Kan bara hålla med.



Trött, osminkad, schleten och allmänt ruffsetuffsig. Och så rödvinskäft på det. TJENA!
2 Kommentarer till "fin helg."
Postat av: mami

Såååå söt :) puzz&kram


Datum: 2010-12-12 / Klockan: 15:46:06
Postat av: Lisa

Hmm, njae. Gör nåt lustigt med munnen och näsan på denna bilden. Var ju rätt trött så det var kanske därför.. haha

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-12-12 / Klockan: 18:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: