Hår..

Om allting går som planerat kommer jag och Rille göra varsin hårmässig make-over imorn. Färgningar, klippningar.. you name it. Risk att Rille bangar visserligen.. då får jag genomgå Förvandlingen helt själv, precis som Kafka. Enda skillnaden är att jag inte tänker förvandlas till en skalbagge. Förhoppningsvis.

Jag har alltid tyckt att jag är så förbannat slätstruken och tråkig när det gäller mitt hår, men efter en liten koll i arkivet har jag nästan ändrat mig. Här är några urval iaf, mycket nöje! :)



Det var det. Hår i olika färger och former.

2 Kommentarer till "Hår.."
Postat av: janrellan

gahhh vad snygg du är på första bilden! när hade du det så? inget minne av det! puss


Datum: 2010-12-15 / Klockan: 15:22:09
Postat av: Lisa

För ganska exakt två år sedan :) Var hårmodell för Glamour så det var deras påhitt :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-12-15 / Klockan: 21:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: