Skööönt!

Idis ringde precis, och jag vill poängtera hur skönt det är med någon som alltid förstår vad jag menar. Som stör sig på samma personer som vi kan prata illa om och som fattar att det absolut inte är slappt att plugga på högskolan.. tack Idis, du gjorde min dag!

Något annat som gjorde denna dagen bra är att jag kom till insikt med en sak. En mycket bra tanke, nämligen att om allting skulle skita sig med min utbildning och allt annat med går åt helvete och jag blir en värdelös idiot så är min framtida försörjning ändå inte i fara. För att vara efterbliven och helt jävla dum i huvudet verkar vara de enda kraven man behöver uppfylla för att bli busschaufför i Malmö eller att jobba på Handelsbanken vid Triangeln. Se där ja, alternativa framtida karriärer om jag skulle få en knäpp och bli mongo i hjärnan. Brilliant.



Aj lööv juu!
2 Kommentarer till "Skööönt!"
Postat av: Ida

Love ya!

URL: http://idalafleur.blogg.se/
Datum: 2010-12-15 / Klockan: 23:01:26
Postat av: Lisa

<3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-12-16 / Klockan: 10:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: