Förlåt men jag måste bara..

Alltså, okej. Vet att jag är allmänt astråkig som inte kan komma på något eget att blogga om utan är och snyltar hos alla andra. Men kolla denna bilden! Mwhaaa, jag orkar fan inte. Snott den från Emmes brillianta blogg och har tillbringat den senaste kvarten med att asgarva och till och med tvingats "göra en farmor" (Det vill säga kuta i ilfart till skithuset samtidigt som man typ "håller för" i syfte att inte helt sonika ge upp och kissa på sig) Tror dessutom att jag har skrattat mig till fem brutna revben och seriöst mördande kramp i magmusklerna.. eller nja.. magen i alla fall.



Bli inte arga för detta nu. Hehe okej, förstår om någon blir det men jag är av åsikten att man kan skämta om ungefär vad som helst. Kom ihåg att man gör sig själv till ett offer om man stämplar sig som "någon det är för synd om för att driva med"!
2 Kommentarer till "Förlåt men jag måste bara.."
Postat av: Jen

så jäääla kul


Datum: 2010-11-29 / Klockan: 11:43:15
Postat av: Lisa

Hahah jag veeet :D

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-11-29 / Klockan: 14:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: