Holy Diver!

Vilken underbar kväll jag hade igår. Årsfest med mitt IFK, fy fasen vad jag tycker om er! Förfest hos Lene, grymt partaj på vår fina IFK-gård och sedan vidare till hotellet med alla gamlingarna. En riktigt röjd afton vill jag lova, som alltid när vi blåvita själar festar tillsammans. Bortom alla knäppa händelser och skamliga förslag så älskar jag mina IFK:are mer än allt annat. Det är ju min familj.

Och idag mår jag fan värre än om jag blivit överkörd av en lastbil, eller typ blivit tvingad in i Högadalstugan utan gasmask. Känner mig alltså förgiftad i ordets rätta bemärkelse. Men som sagt, det är värt all möda i världen.  Och det är skönt att veta att man inte är ensam (Fredde är döden, Hanna är dödens röv och jag är dödens mormor) Heh!

Har lidit av svår IFK-abstinens hela dagen och varit på sjukt lipigt och deppigt humör. Nu ska jag stoppa om mig, Rille och bebisarna och sova bort denna jävulska baksmälla. Adios!
2 Kommentarer till "Holy Diver!"
Postat av: Ellen

Fin header! :D

URL: http://mylifeasellen.blogg.se/
Datum: 2010-11-29 / Klockan: 14:53:06
Postat av: Lisa

danke schön ellis :) dock inte jag som gjort den, länk finns till höger om du vill ha en liknande design.

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-11-29 / Klockan: 19:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: