Lättad.

Dagens stora höjdpunkt var att jag blev godkänd på realismtentan. Så godkänd man kan bli dessutom. Anspänningen som släppte när jag verkligen insåg att jag hade klarat det fick mig nästan att spy. Satt på föreläsningen om Poststrukturalism (kul kul, not so much..) när jag fick ett sms av min skolkande kursare Sandra: "för att göra föreläsningen lite mer spännande för dig kan jag meddela att resultatet har kommit upp"

Höll på att få en hjärtinfarkt de luxe innan jag väl hade fått tag på mitt resultat och fattat att allt gått vägen. Började typ lipa av glädje och tänkte på hur mycket Rille skulle ha skämts å mina vägnar om han såg mig böla inför allmän beskådning. Tackar Waltz, Mearsheimer, Mogenthau, Linklater, Hobbes och Donnelly för ett gott samarbete och hoppas att jag slipper er för all framtid! Alla utom Hobbes i alla fall.

Nu ska jag tokdäcka till det underbara ljudet av min make som mördar till höger och vänster i det nya Assasin's Creed. Ljuvligt.



Ungefär såhär jag känner mig just nu, haha!
4 Kommentarer till "Lättad."
Postat av: Julia

Du är grym Lisa! Grattis grattis grattis :)


Datum: 2010-11-19 / Klockan: 10:47:22
Postat av: Hannah

Grattis!!!! Va kul!! Hoppas du får en riktigt fin helg då! Så fort jag flyttat får vi se till att ses en sväng! :)

URL: http://hannipan.bloggerska.se
Datum: 2010-11-19 / Klockan: 14:52:43
Postat av: mami

sååååå söta !

puss & kram

mami


Datum: 2010-11-19 / Klockan: 15:44:54
Postat av: Lisa

Tack Jullan och Hannah <3

Ja mamma visst är de gulliga, dina första barnbarn :P haha!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-11-19 / Klockan: 19:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: