Nattsuddare.

Undrar vad grannarna tycker om att jag helt och hållet har övergivit min favvoplaylist och nu sjunger låtarna själv istället. Högt och med inlevelse. Hade precis plöjt mig igenom Good Charlottes The River, Volbeats Still Counting, Tommy Körbergs Stad i Ljus och Elvis Presleys In the gettho när jag började känna mig lite hes, kollade på klockan och insåg att den var elva, att det är måndag och att folk i detta hus kanske vill sova. Jaja, what to do.

Jo jag vet faktiskt what to do. Jag ska bädda ner mig och kolla på Love Actually och låtsas att det är sovmorgon som gäller imorn.

För övrigt ska jag lite snabbt lista de i-landsproblem som stör min tillvaro just nu:
  • Skolans datorer
  • Skolans toaletter
  • Min skrivare är dum i huvudet
  • Alla satans vägarbeten i Malmö (som för övrigt aldrig blir klara)
  • Att jag har vänt på dygnet (inte á la Idis, men ändå)
  • Att det är vampyrer på exakt varenda kanal
  • Hissen i vårt hus som gjorde ett "fritt fall" med mig häromdan
  • Pauserna i Scrubs och alla andra tv-program
  • Paolo Roberto
Det var det.
4 Kommentarer till "Nattsuddare."
Postat av: Linn

Nej inte lätt när man tillslut kommer till någon slags fas där man inte bryr sig.. fast ändå gör man det. :P

URL: http://lsanden.blogg.se/
Datum: 2010-11-23 / Klockan: 14:50:50
Postat av: Lisa

Eller hur, fett lack blir man. På sig själv och allt annat :P

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-11-23 / Klockan: 16:18:33
Postat av: Lina

nästa gång vi super till det ska du få sjunga stad i ljus för mig. högt och med inlevelse :-)


Datum: 2010-11-24 / Klockan: 11:46:57
Postat av: Lisa

Lina, jag lovar! Tror du kommer gilla det skarpt!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-11-29 / Klockan: 14:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: