Otra vez - Hola guapas!

Ja, jag började om. Vet inte varför men det känns ganska bra. Just nu vill jag ha en blogg där jag skriver för mig själv - och bara för mig själv. Orkar inte riktigt vara klämkäck och mysgullig, tänker endast vara som jag trivs bäst, det vill säga mig själv.

Så vi får väl se vad det blir av detta, kanske blir det inte olikt mitt gamla bloggande. Den som lever får se helt enkelt, men kan tänka mig att det bjuds lite av varje; fotboll, musik och annat som ligger mig varmt och hjärtat eller på annat sätt huserar i mitt liv.

Så slutligen - välkomna :)

4 Kommentarer till "Otra vez - Hola guapas!"
Postat av: Hannah

Tack! :)

URL: http://hannipan.bloggerska.se
Datum: 2010-11-17 / Klockan: 13:24:39
Postat av: Läsare

Sluta aldrig blogga lisa!! din blogg är den bästa som finns o jag läser i den varje dag <3<3<3


Datum: 2010-11-17 / Klockan: 18:54:50
Postat av: Linn

skit snygg! Fortsätt! :D

URL: http://lsanden.blogg.se/
Datum: 2010-11-17 / Klockan: 20:17:19
Postat av: Malin

Grymt snygg design på bloggen Lisa :-) jag kommer absolut fortsätta följa dig.


Datum: 2010-11-17 / Klockan: 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: