Pluggdag.

Tillbringat större delen av dagen i skolan, och har för första gången tyckt att kursen Internationella Relationer är instressant. Kanske beror det på att jag skriver om Grön Teori, eller kanske på att jag gör det tillsammans med mina bästa vänner/kursare. Grymt fint. Nu har jag bara grön teori, feminism och internationell politisk ekonomi (som kommer suga) kvar sen får jag äntligen läsa mänskliga rättigheter igen! Lycka!


rolig utsikt från biblan.. eller inte


djupt koncentrerad Lisa..



som sagt.. koncentrerad..


tråkbok


mina fossingar i världens gottigaste sockar


booring..
3 Kommentarer till "Pluggdag."
Postat av: mami

du är så fin <3

love you !

mami


Datum: 2010-11-22 / Klockan: 21:43:58
Postat av: Lisa

Tack detsamma lille mami! När jag kommer på fredag ska jag kasta mig på er och illvråla: MINA VÄÄÄÄNNER :D

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-11-23 / Klockan: 16:21:09
Postat av: Hanna

Duktig du är!!! plugga på bara! =)


Datum: 2010-11-24 / Klockan: 11:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: