Vid liv trots allt..

Efter två och en halv dags extrem baksmälla är jag nu back on track. P-O sa till mig runt 21.00 i lördags kväll: "Lisa, du kommer må så fruktansvärt dåligt imorn." Kanske borde jag lyssnat på dessa kloka ord. Men inte då, jag hävdade bestämt att jag är en gobbakäring (Cilla och Lene med!) och att jag tål ungefär hur mycket som helst. Det gör jag inte. Fast det är klart, det är ju bara årsfest med IFK en gång om året och då gäller det bannemig att gå all-in! :)




Tell me, does she kiss
Like I used to kiss you
Does it feel the same
When she calls your name
2 Kommentarer till "Vid liv trots allt.."
Postat av: Lina

Fina fina du!


Datum: 2010-12-05 / Klockan: 22:31:37
Postat av: Lisa

DU ÄR!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2010-12-06 / Klockan: 22:34:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: