Gillar!

NU har jag skickat in mitt PM i metodkursen. Äntligen! Lättnaden är enorm, och trots att jag vet att jag verkligen gjort urdåligt ifrån mig så är jag så fruktansvärt glad att slippa skiten. Detta ska firas med 2 timmars stek på balkongen och ytterligare shopping av lite nya träningskläder. Köpte en del förra veckan men jag vill ha MEEER!! Haha, nej men det är faktiskt så att jag bara köpte nya kläder till fotbollsträningen och jag måste ju ha något till afrodansen, gymmet och löpningen med. Kul att springa naken liksom, nej.

Apropå fotboll.. match på fredag igen och vi deppar inte över gårdagen. Om Asarums IF kunde snacka bort en förlust med 1-4 och skylla på "otur" i sin premiär så kan vi också göra det.. eller så gör man det bara inte..

Nya tag och ett jävla driv mot 3 poäng säger jag!
3 Kommentarer till "Gillar!"
Postat av: Kajsa

Rätta takter Larzone, kicka ass!!!!


Datum: 2011-04-26 / Klockan: 11:40:31
Postat av: mami

Åh vad skönt att tentan är klar,säkert jättebra.

Jag är sugen att börja på afrodansen,till hösten när jag ska göra uppehåll med gymmet.

puzz & kram

Mami


Datum: 2011-04-26 / Klockan: 17:28:25
Postat av: Lisa

Exakt så Kajsa, we do it Beckham-style!

Moder, vad kul att du vill börja på afro, tycker verkligen du ska göra det :) skitbra musik och skön träning!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-04-26 / Klockan: 22:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: