HURRA HURRA HURRA!

Jaha, då var man 22 helt plötsligt. Feels good, och imorn kommer la familia hit för att fira att jag överlevt såhär långt i denna förrädiska värld. 22 år är kanske inte mycket men under mina år som dotter till en fotbollsfanatiker och en rockbrud, storasyster till ett modelejon, kusin/lillasyster till en mästerkock, barnbarn till en tosig gobbe från Gallerydaskogen och en farmor på höga berget har jag kommit till insikt med följande punkter:
  • Idrott främjar kamratskap.
  • "United is life - the rest is mere detail"
  • Att Österslättskolans skinksås borde serveras i fängelser åt pedofiler och våldtäktsmän
  • Killar som växt upp i Näsum, lirat i Mjällby och bott i Furumo är av den bästa sorten
  • Att kött är gott men jävligt illa att käka
  • "There's no such thing as a new home"
Klokt eller inte, you decide. Btw, ni får ursäkta den jävulskt värdelösa bloggningen från min sida. Har haft fullt upp med Uppsatsen från Helvetet men nu är fanskapet inskickat och klart.

Nu ska jag njuta av mina återstående 37 minuter som födelsedagsbarn och imorn kommer Guggisen, Mamisen och Fispåsen. Woopie!
0 Kommentarer till "HURRA HURRA HURRA!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: