Tråkigaste jag varit med om.

Jag tror inte att någon utomstående människa i denna värld kan förstå hur fruktansvärt tråkig kursen Metod är. Jag ska nu göra det till mitt livs mission att se till att när man slår upp ordet "Metod" i en svensk ordbok ska där inte stå någon förklaring, ordklass eller liknande, utan endast finnas en bild på vår lärare i ämnet Diskursanalys med Tim Mays bok Sahällsvetenskaplig forskning i näven.

Jag hatar denna kurs på ungefär samma nivå som jag hatar Scar i Lejonkungen och skolmatsalens skinksås. Djupt och innerligt alltså. Och dessutom har Gud ställt in det fina vädret över Malmö idag för att han vill att jag ska sitta inne och plugga istället för att sola på balkongen. Vilket avskum han är ibland, vår Herre. (Hoppas dock han har lite humor annars vet vi ju alla var jag kommer hamna efter min död..)
2 Kommentarer till "Tråkigaste jag varit med om."
Postat av: Döden

Det blir en OND BRÅD DÖD för dig Lisa Larsson mohahahaha/// Döden


Datum: 2011-04-22 / Klockan: 19:06:44
Postat av: Lisa

Hahahaha fan du du är STÖRD ;D

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-04-23 / Klockan: 00:20:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: