Återhämtad.

Senaste veckan har fan varit den sämsta på länge. För det första ballade IFK-festen ur fullkomligt. Jag och Lene svinade. Spydde och däckade, tur att Lotta och Patrik tog hand om mig (brukar vara tvärt om annars..) säger jag bara annars hade jag hittats död på vägen hem. Jag skojar inte. Total blackout.

Låg i min säng hela söndagen, måndagen hade jag varit rutinerad nog att ta ledigt från jobb och skola och skulle åka hem till Malmö igen i lugn och ro. Givetvis hade tågen harvat som vanligt (tack som fan Skånetrafiken era förbannade kräk) så det blev BUSS hem till Malmö. Skjut mig tänkte jag, åksjukast i världen och dessutom fortfarande bakis.

Kommer hem till helvetet på jorden när man mår dåligt, det vill säga fotbollsträning och hemtenta. Så efter en överjävlig helg och en ytterst slitsam vecka är jag nu back on track. Återhämtad. Visst, beter man sig som ett svin så mår man ju därefter. Men känner att världen har varit lite väl hård mot mig på sistone.

Så nu hoppas jag på en rehabiliterande helg.. (sa jag att det är tentafest imorn..?)
0 Kommentarer till "Återhämtad."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: