Färdigt.

Tur att jag var ledig idag, har haft en hel del att göra faktiskt. Packat min väska, packat Rilles väska, packat katternas väska, fixat och packat ner julklapparna, sytt upp Rilles byxor, lagat mina leggings.. ja sådant. Och imorn efter föreläsningen och julfikan med mina fina kurskamrater bär det av till Karlshamn. Till Karlshamn för att fira jul. Ska bli helt underbart, har längtat i en vecka nu. Har tittat på Love Actually själv idag. Det brukar annars jag, Lotten the Rotten och mamse göra tillsammans innan jul (De två tittar även på Grinchen tillsammans, en film jag alltid avskytt)

Nu kom Rille hem från jobb så nu ska vi lägga oss och sova. Kan behövas för imorn blir det en låång dag.


2 Kommentarer till "Färdigt."
Postat av: Anonym

TA VÄCK MIG

MAMI


Datum: 2012-01-04 / Klockan: 16:46:29
Postat av: Lisa

Ta väck dig själv :) haha

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2012-01-07 / Klockan: 23:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: