Glad!

En bra dag har passerat, fylld av goda besked och julkänsla. Varit långledig sedan i onsdags men som sagt blev jag sjuk så jag har degat hemma med Rille och katterna som enda sällskap i fyra dagar. Alltså var det gött att komma till skolan och träffa mina goa kursare. Känns sjukt att vi inte kommer gå tillsammans efter 13 januari. Dagens skämt blev min sinnessjukt hesa och nästintill obefintliga röst som alla flabbade åt. Jo men så attee..

Fick dessutom resultaten på hemtentan i Global Politik som jag skrev veckan efter IFK-festen (Katastrofen)
Till min stora glädje blev det högsta betyg så jag har skuttat runt av glädje här hemma och känner
mig extra salig och sjukt självgod.

Nu ska jag plocka fram pensionären i mig och titta på Jul Med Ernst. Så präktig att man kan spy.
xoxo
0 Kommentarer till "Glad!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: