Lista!

Snott av min kära Emma McFrany Franzén. Behöver pigga upp mig såhär i depressionens tider (FAN United!)


fem bra egenskaper:
Omtänksam mot andra
Ser det fina i varje människa
Kan flabba åt eländet när allt blir för mycket
Ställer alltid upp när det blir kris
Sen luktar jag gott med :)

fem saker du gillar:
Fotboll
Mat
Musik
Djur (om de nu kan räknas som 'saker')
Att vara duktig

fem saker du önskar dig i år:
Att United slår Shitty i FA-cupen
Mer tid att spela gitarr och måla tavlor
En härlig julafton med hela min goa familj och så lite snö på det
Att IFK vinner KM (i wish..)
Nyårsplaner som jag faktiskt gillar

fem ställen du vill uppleva under ditt liv:
Australien
Indien
Irland
Afrika (södra)
Cuba

fem saker du inte klarar dig utan:
Mat
Böcker
Att måla
Egen tid när jag får vara i fred
Att ha ordning och reda runt mig

fem maträtter:
Mammas ris och curry
Alo Gobi
Veggieburgare med pommes
Pizza
Alo Dhom

fem dåliga vanor:
Biter på naglarna
Svär mycket
Sätter toalettpappret "på fel håll" enligt Rille
Knäcker med fingrarna
Småäter när jag är ledsen


fem favoritlisvmedel:
Pasta
Ris
Bröd
Ost
Choklad

fem tv-serier:
Scrubs
How I Met Your Mother
Family Guy
Modern Family
Cheers

fem favoritsysselsättningar:
Måla
Läsa
Träna
Spela fotboll
Hänga med mina katter

fem saker du drömmer om:
Ett hus där vi kan bo. Jag, Rille, Humlan och Myran
Ett jobb där jag kan göra skillnad
Fred överallt
Att mina nära och kära får vara friska och må bra
En rättvis värld


2 Kommentarer till "Lista!"
Postat av: Anonym

Du är alltid lika underbar <3

Puss & kram

mami


Datum: 2011-12-09 / Klockan: 12:28:46
Postat av: Lisa

Inte alltid mamse, det vet du :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-12-18 / Klockan: 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: