Lycklig.

Fy sören vad jag är nöjd med denna dagen. Tentan lämnades in utan någon större dramatik och efter det firade jag med min nya favoritbulle från Espresso House. Tentafest hos Philip ikväll (jag tänker inte dricka..) och imorn kommer Pinnen! Säger som farmor: "de kan ju ente vaa bättre!!"

Nu ska jag styra upp hemmet ordentligt och sen sätta mig och chilla lite med gitarren. Ostörd fritid är underbart!



Denna bilden har jag snott från Pinnens blogg. Som jag sa till henne innan så minns jag denna kvällen ganska väl, och kommer ihåg att jag tyckte jag var skitsnygg när jag gick hemifrån. Vart gick det snett undrar jag?! Låter denna bilden stå som ett minnesmonument från en tid vars styling, outfit och frisyr jag aldrig mer får återgå till!
2 Kommentarer till "Lycklig."
Postat av: Linn

du va skitsnygg. och är skitsnygg :)

URL: http://lsanden.blogg.se/
Datum: 2011-12-02 / Klockan: 16:09:16
Postat av: Lisa

Tack Pinni, det lyfte min självkänsla något :D

See u 2morrow! <3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-12-02 / Klockan: 16:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: