Sick :/

Usch vad trist detta är, jag har varit sjuk sedan i onsdags. Har förvisso gjort lite nytta ändå, julstädat, julpyntat, fixat och slagit in de sista julklapparna och lagat mat. Men har jag pluggat? NEJ. Borde jag plugga? JA. Usch, min arbetsmoral är vansinnigt låg just nu. Vill bara mysa och insupa julkänslan känner jag.

Nej minsann, mitt anlete gynnar inte någon just nu. Uppstyrning av det, och sen ska jag och Rilliñho ner till Baltiska Hallen och kolla på hans nya lag i Tomtecupen. Sen United. Och sen tvätta. Liiite produktiv är jag allt trots sjukdomen. Men som sagt; jag måste plugga! (Lönt att ha snygga lärare om man ändå inte kan briljera på deras lektioner liksom.. nej just det)
0 Kommentarer till "Sick :/"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: