För helvete.

Det är tisdag, klockan är 15:52, jag har varit vaken i ca fyra timmar (tog lite sovmorgon..) och har redan hört fyra saftiga rykten om mig själv och andra i min närhet, rykten som absolut inte stämmer eller bara är händelser med förbannat mycket krydda på sig. Fyra! På fyra timmar! Och allt är så klart från Karlshamn, var annars liksom..

Och i tre av dessa fyra fall har jag frågat: "neeej var fan har du hört det?!" och fått svaret: "eh, jag kommer inte ihåg vem som sa det till mig.." BULLSHIT! Om ni nu är så jävla nyfikna att ni måste fråga så kan ni väl ha så pass mycket kurage att ni säger var ni har fått skiten ifrån så jag kan eliminera källan till denna "nyhets"-spridning.. Och sluta för helvete att fråga folk i min bekantskapskrets om saker som ni ska ge fullkomligt fan i, exempelvis: "är det sant att Lisa har..?" eller "du förresten, har Lisa...?"

Så detta är till er, jävla losers&suckers i Khamn, som låter kätfen glappa:

5 Kommentarer till "För helvete."
Postat av: sofie

en av alla fördelar med att ha flyttat ifrån sånt där skitsnack... många kramar!! ♥

URL: http://bolli.blogg.se/
Datum: 2011-02-01 / Klockan: 19:11:17
Postat av: Emma

gumman är det karlshamn eller är det karlshamn?? jag förvånas inte och en av anledningarna till varför jag faktiskt vill bort från den just nu..visst är det en udnerbar stad på mpnga sätt och vis men sncka skit det kan det verkligen i denna stad. Du är stark och du ska bara slå det från dig, du vet vad som är sant och det är huvudsaken! har folk inte bättre saker för sg, så herregud vad är det för liv?

DU ÄR STRARK <3<3<3

URL: http://ammina.blogg.se/
Datum: 2011-02-01 / Klockan: 20:56:21
Postat av: Lisa

Eller hur Sofie.. Tacka vet jag Malmö där man kan få vara lite anonym ibland! <3



Emma, du är ju bara bäst! Du har verkligen helt rätt, vad fan har dessa människor för liv undrar man. Jag tar inte speciellt illa vid mig men det retar mig när folk pratar skit om mina vänner till mig. Blir så sur! Karlshamn i ett nötskal, helt klart :( Puss

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-02-02 / Klockan: 17:19:24
Postat av: Emma

hunny! du är så underbar! men jag hatar det verkligen nu, jag hatar min kropp..och helt ärligt lisa redan innan då när jag var normal i kroppen hatade jag ju den och jag har aldrig haft en midja..det skrämmer mig denna figuren och att jag kanske inte alls kommer att jämna ut mig..

men helt klart lisa mer hull till oss tjejer för helt ärligt skelett är fan inte vackra! och du, helt ärligt har jag inte tyckt att du lagt ditt på mage...du har en sjukt fin kvinnligfigur ska du veta!

PUSS<3

URL: http://ammina.blogg.se/
Datum: 2011-02-02 / Klockan: 23:42:05
Postat av: Lisa

Du är så gooo Emmsipemmsi! <3 det kommer bättre tider ska du se!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-02-10 / Klockan: 20:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: