Irriterad.

Jag är så jävla irriterad nu. Man vem fan bryr sig?

Dra åt helvete.
8 Kommentarer till "Irriterad."
Postat av: Sandypants

:O

Vad är det som är så illa att det hamnar i hat-kategorin? Inte okej asså..


Datum: 2011-02-18 / Klockan: 12:38:49
Postat av: Emme

Jag bryr mig. Bara ut med det!

Puss

URL: http://emmelinenaslund.blogspot.com
Datum: 2011-02-18 / Klockan: 13:31:07
Postat av: Lisa

Ni är väl underbara tjejer! Okej, ni bad om det.. :)

Jag är så jävla vansinnig för att jag aldrig kan få vara nöjd och allmänt tillfreds en hel dag. Om det inte är någon annan jävel som saboterar för mig så är det garanterat jag själv som klyddar till det, och jag är så förbannat helvetes trött på det! Nu låter jag sjukt otacksam men det är verkligen SKIT när det alltid är någonting som ska krångla. Behöver inte vara något större grej, men allting är liksom aldrig riktigt bra. Och jag är sur.



Men det som gör det hela uthärdligt är att jag har kalasbra vänner som er <3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-02-18 / Klockan: 15:25:57
Postat av: Sandypants

Så störigt att man till slut bara väntar på att den dagliga skiten ska inträffa. Tror att jag föddes med en förbannelse för att råka ut för massa skit som på rullande band, du kanske också fått en släng av det? Men jag tror mig på äldre dar kommit på en lösning för att mildra den dagliga skiten. Lösningen stavas optimism men då bara en gnutta optimism för annars blir man på tok för besviken. En kombination av realist och optimist är en perfekt kombination. Personer i ens omgivning som får en på dåligt humör ska man ignorera och fly bäst man kan. När det kommer till en själv, att man aldrig blir nöjd utan är alldeles för självkritisk, förstorar upp och irriterar ihjäl sig på små saker har jag dessvärre inga tips om... Har hört nåt att man ska se förbi de negativa sakerna och tänka positivt men det är ju lättare sagt än gjort :S Det enda jag vet är att när det är som sämst kan det bara bli bättre.


Datum: 2011-02-18 / Klockan: 16:10:12
Postat av: Sandypants

Så störigt att man till slut bara väntar på att den dagliga skiten ska inträffa. Tror att jag föddes med en förbannelse för att råka ut för massa skit som på rullande band, du kanske också fått en släng av det? Men jag tror mig på äldre dar kommit på en lösning för att mildra den dagliga skiten. Lösningen stavas optimism men då bara en gnutta optimism för annars blir man på tok för besviken. En kombination av realist och optimist är en perfekt kombination. Personer i ens omgivning som får en på dåligt humör ska man ignorera och fly bäst man kan. När det kommer till en själv, att man aldrig blir nöjd utan är alldeles för självkritisk, förstorar upp och irriterar ihjäl sig på små saker har jag dessvärre inga tips om... Har hört nåt att man ska se förbi de negativa sakerna och tänka positivt men det är ju lättare sagt än gjort :S Det enda jag vet är att när det är som sämst kan det bara bli bättre.


Datum: 2011-02-18 / Klockan: 16:21:14
Postat av: Lisa

Du är så klok Sandypants. Ja optimism är väl enda lösningen men det är så jävla svårt att hålla kvar optimismen när man bara får motgång på motgång. Alltså, det behöver inte vara något allvarligt, det räcker att man missar att betala en räkning eller att cykeln går sönder. Det blir bara så jobbigt när alla små bagateller lägger sig på hög. Men du har rätt, fly alla människor som kommer med massa negativ energi och samtidigt försöka se med optimistiska ögon och en gnutta realism på det :D

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-02-19 / Klockan: 00:31:44
Postat av: Emme

Jag förstår PRECIS vad du menar Lisa! Aldrig ska man få vara helt nöjd! Är det inte det ena så är det det andra... Bara spy på med din galla kära hjärtanet. Vad har man annars bloggen till?

Heja dig baby. Du är grym!

URL: http://emmelinenaslund.blogspot.com
Datum: 2011-02-19 / Klockan: 00:56:58
Postat av: Lisa

Åh Emme, du är väl världens bästa! Ja precis, i bloggen får man vara hur tjurig man vill, det är faktiskt det den är till för :D

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-02-19 / Klockan: 13:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: