Saturday - I love you like gold.

Detta kan nog bli en bra dag. Solen skiner och vi ska faktiskt dissa gymmet för att istället gå en lång härlig runda vid havet. Sen blir det lite studier ett tag då jag har en uppsats som inte kommer skriva sig själv. Ikväll blir det chill på O'Learys med lite käk och United-match och sen drar vi vidare på bio. Har inga jätteförväntningar, vi ska se någon westernfilm som Rille har valt. Antar att den kommer vara våldsam och vidrig så jag får väl ta med mig en bok :D Haha!

Nu har vi morgonhäng och lyssnar på BanditRock. Danko Jones, Royal Republic, Imperiet och Metallica. Vi är hemma!



Måste bara. Detta är mina fina kusinbarn, HUR SÖTA?! <3
2 Kommentarer till "Saturday - I love you like gold."
Postat av: Ann

Jätte söta =)


Datum: 2011-02-26 / Klockan: 20:52:05
Postat av: Lisa

Gosh i know!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-02-26 / Klockan: 22:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: