Som utlovat.

Jaa, jag lovade ju en bilduppdatering från jullovet. Men som det lögnaktiga svin jag är så har det inte blivit något med det. Förrän idag! Njut och flukta i mina bilder. Min familj är egentligen ännu lögnaktigare eftersom det är de som hela tiden lovat att skicka över sina bilder från julafton till mig. Har det blivit något med det? Nej.

Jaja, here goes..


Malmö blev julefint och vi Malmöiter blev lite extra saliga i själen.




Mina ogräddade lussekatter. Märk väl den fina IFK-lussekatter nere till vänster :)





Det blev även pepparkakor. Som jag är värdelös på att göra för övrigt.



Eftersom Rille inte var med och gjorde apelsiner med nejlikor så passade jag på att köra IFK-tema. Blev bannemigfan kanonfint.


Jag och Rille drog på julmarknad på Tivoli i Köpenhamn. Kallaste jävla kvällen någonsin! Vi hade på oss ungefär alla kläder vi äger och ändå frös vi.


Johanna var här och vi hade julmys med vegansk indisk mat och massa vin. Johanna skulle öppna en flaska skumpa och var nära att arkebusera mig med denna korken. Hade just varit en passande död.. På bilden över korken ser ni Johannas knubbiga och smått agressiva katt Alice.


Vi drog till Karlshamn för att fira jul, Humlan och Myran hängde mest i fönstret och tittade ut på Karlshamns slödder på Regeringsgtan :)


Lottis och Myris chillade.


Julafton kom, och här ser ni en liten del av de julklappar jag gav bort, samt familjens julagran!


Julafton firades som vanligt hos Bente och Catharina. Som vanligt hade Adde meckat fina bordplacerings-"lappar". Ny version varje år, himla fint.


Juldagen firades hos David och sen vidare på Mingel. Anledningen till att bilderna från denna fest är i svartvitt, förutom att det är snyggt, är röda fylleögon och rödvinskäftar. Ingen vacker syn, tro mig.



Mellandagsbrunch i Jullans föräldrahem i Prästslätten. Himla mysigt, Idis droppade dessutom bomben att hon är på tjocken för de som inte visste det :)


KM var som vanligt en dryg upplevelse. Sämsta "fotboll" jag sett på länge. Damernas KM var tio gånger bättre!


Bilder från tolvslaget, nyårsafton. Jag hade mitt liv bästa nyårsafton med Rille. Helt underbart <3



Myskväll med flickorna hemma hos Sofia. Godis och en satans massa skvaller!



Detta var mitt jullov! Som sagt finns det fler bilder på familjens dator men detta blev ändå rätt bra tycker jag :) Bästa jullovet ever <3
3 Kommentarer till "Som utlovat."
Postat av: Mirre

Ååååh Alice!!!!!! <3<3<3


Datum: 2011-02-17 / Klockan: 11:30:26
Postat av: linn

we like iiiiiit

URL: http://lsanden.blogg.se/
Datum: 2011-02-17 / Klockan: 14:50:00
Postat av: Lisa

Ja miranda vissa är Alice underbar!

Pinni, we like it a lot!!!!!!!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-02-18 / Klockan: 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: