Sunday!

Bokstavligt talat dessutom, solen skiner idag igen. Hurra för det. Kommer bli en kalasbra dag, jag ska träna, plugga, mysa runt här hemma med Krösa-Maja och bort till Heleneholm och kolla när mina flickor spelar träningsmatch. Det suger apröv att inte kunna vara med, men så är det när man är lika fragil i lederna som en 90-åring. Knät börjar dock bli bättre och jag är med på det mesta på träningarna. Spelade till och med lite i onsdags och det gick skitbra. Dojan har kvar sin känsla med andra ord. Haha, närå, men det gick bra. Ber en stilla bön att knät håller this time. Annars är det kört med fotbollen och då lägger jag mig ner och dör.

Kicka igång denna dagen nu Larsson!
Aufwiederhören!
0 Kommentarer till "Sunday!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: