Bra dag på gång känner jag.

Jag ska ha så kul idag! Först ska jag och Rille göra fint här hemma, sen kommer Lotta och då ska vi gå en sväng på Mobilia och sen äta tacos och kolla på På Spåret (som jag i och för sig lär få spela in för Lotta kommer vilja se Let's Dance..) och imorn väntar en dag med lite shopping och middag på Kinabox. Lite salig blir man allt när man har det såhär bra :)



Och här sitter jag på min vanliga plats i soffan och är nyvaken och rufsig. Har precis haft en sovmorgon de luxe, såå välbehövligt med tanke på att Lotta kommer hit sen.. Say no more, say no more! (Monte Python) Haha, nu flippar jag.
2 Kommentarer till "Bra dag på gång känner jag."
Postat av: Jenni

Så gullig!!!


Datum: 2011-01-24 / Klockan: 21:52:16
Postat av: Lisa

Danke kön som jag brukar säga.

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-01-26 / Klockan: 10:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: