Dag 10 - En önskan.

Jag har massa önskningar. Så många. De allra flesta är saker som inte går att köpas för pengar, och oftast inte är tänkt att tillfalla mig själv. Men nu tänkte jag faktiskt vara lite självisk och skriva om något som jag önskar mig. Något som jag verkligen vill.

Jag önskar så himla mycket att jag kommer kunna försörja mig på att hjälpa andra människor, och på att göra en skillnad. Jag vill inte tjäna massa pengar, ha det största huset, dyraste bilen eller nyaste telefonen. Sånt är verkligen helt oviktigt för mig. Lagom räcker, ni vet så man klarar hyran, käket och kanske kunna spara till en liten resa då och då. Eller unna sig saker som man gillar lite sådär ibland.

Därför önskar jag att jag kommer kunna få jobba med det jag älskar mest; att skriva, mänskliga rättigheter, träffa människor, lära mig nya saker och på något sätt kunna få människor i den här delen av världen att förstå att vi måste agera. Att bollen ligger hos oss.

Det är min önskan.
2 Kommentarer till "Dag 10 - En önskan."
Postat av: Rille

Du är en väldigt fin människa du cutie. Älskar dig puss min kära


Datum: 2011-01-04 / Klockan: 19:30:24
Postat av: Lisa

Tack så mycket baby <3 Älskar dig med.

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-01-04 / Klockan: 22:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: