Dag 12 - I min handväska.

Eeh, okej. Jag har nog aldrig ägt en handväska i hela mitt liv. Det är till för sunkiga rökare och läppglansknarkande små pissluder. Haha, nej men.. Ett antal axelremsväskor äger jag däremot så vi kör väl på det? Eller min Fjällräven-rygga? Eller min Malmö höskola-tygpåse? Whatever, i min väska finns detta:
  • Mobiltelefon
  • Nycklar
  • Plånbok
  • Försvarets hudsalva
  • Handsprit (yrkesskada)
  • Min kalender + penna
  • En frukt
  • En flaska vatten
Jag har verkligen alltid med mig detta, det är mitt klassiska väskinnehåll. Fan vad ointressant tänker ni nu. Och jag håller med.
3 Kommentarer till "Dag 12 - I min handväska."
Postat av: Issa

Haha pissluder!!!!!!!! det var det roligaste idag!!!!!!!!!!!!!


Datum: 2011-01-13 / Klockan: 10:19:17
Postat av: Emme

Haha... Hade jag inte känt dig och endast kunnat kolla din väska för att gissa vem du är så hade jag fan tagit dig för scout.

Du är ju för go!

URL: http://emmelinenaslund.blogspot.com
Datum: 2011-01-13 / Klockan: 21:17:07
Postat av: Lisa

Haha jag vet, sjukt nördig men vafan.. hade man kunnat ha med sig en mobil toalett hade jag haft det med kan jag säga.

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-01-26 / Klockan: 11:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: