Dag 13 - Den här veckan.

Måndag
Plugg i massor
Seminarium om regionalisering och EU:s, Kinas och Mellanösterns roller i den internationella politiska ekonomin.
Missar fotbollsträning pga skolan :(


Tisdag:
Sovmorgon och brunch
Långpromenad med Rille
Plugga
Afrodans


Onsdag:
Föreläsning om biståndssamarbete och OECD-ländernas påverkan i detta
Lugn eftermiddag med enbart mat och målande av tavlor
Fotboll - försäsongsträningen drar igång
Förmodligen däcka


Torsdag:
Ungdomsmottagningen
Skriva klart en seminarietext om USA:s roll i den internationella politiska ekonomin (zzzz...)
Hämta Malou i skolan
Träna fuego


Fredag:
Sista föreläsningen om IPE
Tentautlämning
Tentaplugg
Gymmet


Lördag:
SOVA
Tentaplugg
Lite festligheter på Möllan med Lina


Söndag:

Tentaplugg
Tentaplugg
Tentaplugg
Fotbollsträning
3 Kommentarer till "Dag 13 - Den här veckan."
Postat av: Lina

Lycka till på tentan Pärlan. You gonna nail it!


Datum: 2011-01-13 / Klockan: 10:17:19
Postat av: Emma

LISA LARSSON!!!hahahhaha

ja du jag hatar verkligen de där köttbullarna till tår och ja jag blev fan arg på dig när du skulle kolla på dem;) HAHHA du vet du hur mycket du får mig att skratta alltid! underbara människa.

Tänkte på dig i tisdags, var bygglov på tv och jag vet ju hur mycket du älskar MIA;) gumman du är verkligen så underbar!

PUSS<3

URL: http://ammina.blogg.se/
Datum: 2011-01-13 / Klockan: 11:22:20
Postat av: Lisa

Emma, jag hatar bygglov-mia och det vet du :) däremot älskar jag dina köttbulletår, nästa gång vi ses ska jag vända dig upp och ner och pussa dem :P



Lina, vi får väl se.. :S

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-01-20 / Klockan: 20:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: