Dream on, dream on.

För en gångs skull har en natt med enbart goa drömmar förflutit. Jag har drömt om Sweden Rock och massa annat fint. Om musik, kärlek och sommar. Rille rastade mig en stund ute i västra hamnen både igår och idag, jag behövde helt klart vädras. Man blir rätt sunkig när man är skadad (knät) och bara sitter inomhus och är ledsen. Och jevlarr vilken sommarlängtan jag fick av havet. Djuphavsbadet och Vanna Beach var mitt och Rilles hängställe hela sommaren, typ varje dag/kväll. Och som jag längtar tills det kan bli så igen. Sommar, komsi komsi!

4 Kommentarer till "Dream on, dream on."
Postat av: Ida

Är det Bokö? :P


Datum: 2011-01-24 / Klockan: 21:54:44
Postat av: Lisa

Bokö it is <3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-01-26 / Klockan: 10:07:37
Postat av: Nora

Vacker!


Datum: 2011-01-27 / Klockan: 03:51:28
Postat av: Lisa

Tack snälla Nora. Hoppas verklgien vi ses när du kommer till Malmö :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-01-27 / Klockan: 10:47:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: