En kväll i glädjens tecken.

Har haft en skön kväll. Hemtentan från helvetet är signed, sealed & delivered, jag har varit borta på träningen och sagt hej till tjejerna (jag är ju fortfarande inte bra i knät, fan) och dessutom svängt inom Dalaplan och hämtat mina nya kursböcker. Rille jobbar natt så jag har ägnat kvällen åt att pilla lite med bloggen, blev fint tycker jag.

Nu ska jag måla, läsa, kolla på How I Met Your Mother, gosa med mina djur och bara vara :)



Kolla Rille för sisådär 6-7 år sedan! Haha, asgullig! <3
4 Kommentarer till "En kväll i glädjens tecken."
Postat av: Rille

Du passade såklart på när jag va på jobbet ditt sviskon!:)


Datum: 2011-01-20 / Klockan: 07:41:07
Postat av: Lisa

Lite roligt kan man väl få ha när man är hemmafru och allt :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-01-20 / Klockan: 12:29:23
Postat av: Pelle

söööööööööööööööt (L)


Datum: 2011-01-25 / Klockan: 01:07:25
Postat av: Lisa

Mycket.

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-01-26 / Klockan: 10:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: