Jag är hopplös.

Jag är inte en sådan människa som har råd att störa mig på onödiga saker. Kalla mig bitter, men jag klarar utan några större problem att reta upp mig, omvärlden behöver liksom inte anstränga sig särskilt mycket för att det ska ske. Därför har jag kommit fram till att jag nog bör sluta titta på tv. Exempelvis så älskar jag Expedition Robinson och det är typ den enda dokusåpan jag klarar av att se. Men denna hösten förkortades nog mitt liv med minst tio år enbart på grund av Paolo Roberto. Jag avskyr karln! Men bara lugn Paolo, nu har jag ett nytt hatobjekt: Den sura gubbjävlen Leif i Sveriges Mästerkock. Don't get me started säger jag bara. Idiot.

Ja jag vet, jag är hopplös. Kan inte hjälpa det, men folk är ju dumma i huvudet och det är ju tur att jag finns som kan ge dem en känga då och då :)

Nej, det är inte bra. Jag önskar att jag inte var så hetsig. Man skulle kunna tro att Bildsköne Bengtsson är min riktiga farfar, ungefär samma temperament..

2 Kommentarer till "Jag är hopplös."
Postat av: Jonna

Haha åhh Kjell!! så underbart gullig =)


Datum: 2011-01-26 / Klockan: 23:23:21
Postat av: Lisa

Haha visst är han :)

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-01-27 / Klockan: 10:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: