Just to be the next to be with you.

Vet ni vad jag precis kom på. Att det typ är fem månader kvar till Sweden Rock. FEM MÅNADER! Vet ni hur lite det är?! Eller ja, klart det är ju typ nästan ett halvår, men jag menar, det känns ju för fasen som om det var igår jag och Lotta stod och skrek "fuck you too" och "you suck ass" på SteelPanther. Vilket är heelt galet! (I dubbel bemärkelse..)

Ozzy, JJ & the Blackhearts, Mr Big, Clutch, Saxon, Whitesnake, Judas Priest.. I'm in Rock'n Roll Heaven! Nu fattas det bara att de signar Volbeat och Good Charlotte lite snabbt också så man kan få bli lite hes.. skämt åsido, jag vet att det inte kommer bli så. Men önska kan man ju alltid.

Och hes kommer jag bli ändå, fan vad jag ska lipa och skrika när jag hör To be with you. Nu är jag lycklig mina vänner. Svävar runt på små svarta SRF-moln :) För att citera Barney; "It's gonna be LEGEN - wait for it - DARYYYY"



Hold on little girl, show me what he's done to you
Step up little girl, a broken heart can't be that bad

0 Kommentarer till "Just to be the next to be with you."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: