Bla

Jag är ledig en av åtta dagar. Den lediga dagen är idag, och lik förbannat har jag häcken full. Massa grejer som måste göras och imorse körde jag Rille till centralen och tåget som ska ta honom och hans crew till Götet. Han ska se Metallica och Iron Maiden samt The Big Four denna helgen medan jag ska jobba.

Just nu håller jag på att tvätta och strax ska jag dra mig ner till Mobilia för att ta tag i några ärenden. Är extremt osugen på att lämna hemmet men vad gör man.

Latero!
2 Kommentarer till "Bla"
Postat av: Anonym

Du är så duktig ,jag är stolt över dig , ska du veta

puss o kram på dopdagen ;)

mami


Datum: 2011-07-01 / Klockan: 16:06:49
Postat av: Lisa

Tack Mamsi! <3 Farmor har inte ringt än..

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-07-01 / Klockan: 17:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: