Hallao?

Hur kan det finnas några invånare kvar i Midsomer undrar jag.
3 Kommentarer till "Hallao?"
Postat av: Hanna R

Hahaha, vet du vad.. jag satt precis och undrade detsamma när jag och mamma satt och kollade på det innan.. sen var min nästa tanke "vem vill bor där egentligen, när alla bara går och dör".. haha ;) man ska inte tänka när man kollar på tv helt enkelt.. Hoppas vi ses på östersjö om du kommer hem!!

Pusss




Datum: 2011-07-12 / Klockan: 23:27:02
Postat av: ida

Tanken har slagit mig också, ett antal gånger...

URL: http://[email protected]
Datum: 2011-07-13 / Klockan: 01:08:27
Postat av: Lisa

Ja men precis, verkar ju helt värdelöst. Lite som att bo i Malmö i och för sig, här vaknar man ju av skottlossning var och varannan dag..



Ja Hanna, jag kommer hem på Östersjö så då ses vi säkert! <3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-07-13 / Klockan: 16:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: