Längtar.

  • Rilles födelsedagsresa
  • United med pappa
  • IFK-fest
  • Idis bebis <3
  • Johannas bebis <3
  • Östersjöfestival med IdisPinnenEmmaSandyTissiJuliaNappeSofia med flera!
  • Galleryda-walk med Moffa och Måmå samt kafferep och skitsnack på Moffas altan
  • Boköhäng med farmor och farfar
  • Mysfika i Fias nya lägenhet med The Fantastic 4 (Jag, Pott, Fia & Sara) <3
  • Balkongfiesta/kräftskiva på min balkong med mina flickor
Jag har mycket att se fram emot, så vaffanculo tjurar jag för?
3 Kommentarer till "Längtar."
Postat av: åhh,Lisa vad härligt!


Datum: 2011-07-16 / Klockan: 20:30:45
Postat av: Mami


Datum: 2011-07-16 / Klockan: 20:31:42
Postat av: Lisa

Ja :) <3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-07-17 / Klockan: 21:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: