Måndag.

Och jag som faktiskt brukar älska måndagar.. suck. Inte denna måndag. Efter tre lediga dagar är det aptungt att gå upp vid fem. Särskilt när det är så satans varmt att det inte går att sova om nätterna. Om någon såg ett lik komma cyklandes på John Ericssons Väg i Malmö kvart över sex imorse vill jag bara säga: frukta icke, det var jag på väg till mitt kära arbete..

Inte gjort många knop sen jag kom hem från jobb kan jag säga. Tänkte sprungit en runda ikväll men eftersom jag är ett omdömeslöst fetto utan en tillstymmelse till karaktär så blev det en så kallad "rask promenad" istället. Värdelöst. Men bättre än inget kanske. Äh.

Nu ska jag försöka sova, om inte värmen Von Helvetet hemsöker mig i natt igen. Det går ju för satan inte att sova på nätterna, jag får panik!!! Ärligt talat, vid de (faktiskt ganska ofta förekommande) tillfällen jag inte ligger i havet och plaskar så HATAR jag sommaren. Hatar. Varmt, klibbigt, obekvämt och kass luft. Och min solbränna kliar. Ack så förhatligt. Jag är en isbjörn, god natt.
0 Kommentarer till "Måndag."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: