Regn.

Jag som skulle gjort vid balkongen idag. Planterat om lite blommor och rengjort golvet. Regnet sucks donkey-dick. Har iaf köpt lite nya taveldukar att måla på, inte en dag för tidigt.

Annars då? Inte méet vill jag påstå. Bjöd Rillisen på lite indiskt igår på Indian Haweli. Tränade fotboll lite lagom sådär. Tog en fet sovmorgon idag. Eller ja. Tvättat mellan 9 och 12 men sovit mellan varven, asgott.

Ikväll ska jag måla måla måla måla måla. Och nu ska jag äta äta äta äta äta äta äta äta.
2 Kommentarer till "Regn."
Postat av: mami

Jaha,,,ungefär som här

fast jag läääääser,läääser,läääser min bok med en

påse ostbollar mums ;)

ses på måndag

<3

puss&kram

mami


Datum: 2011-07-28 / Klockan: 17:20:49
Postat av: Lisa

Ja det är gott med semester, en annan är snudd på utbränd. Ja vi ses på måndag <3 Puss o kram!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-07-28 / Klockan: 20:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: