Midsommar.

Sicken midsimmar, inte riktigt som vanligt om man säger så. Farmor ringde med gråten i halsen och påpekade att detta var den första midsommaren på 23 som jag inte varit hos henne på Bokö. "Här är ingen annan som gör någon krans till mig i år" Jag skulle kunnat lipa. Men jobb är jobb och inget att göra åt så det blev inget Bokö för mig.

Dock ska det sägas att Rille gjorde denna midsommaren perfekt ändå. Jag kom hem från jobb vid fyra och medans jag powernappade och duschade så fixade han lax, jordgubbar och grejer sen åkte vi till Utsiktsplatsen vid Öresundsbron och hade det gött.

Kvällen har avslutats med mys, Entourage-maraton och slutligen lite Eminem på Spotify. Så det blev en bra midsommar ändå måste jag säga :)



Midsommar 2009.
2 Kommentarer till "Midsommar."
Postat av: Emma

men lisa inget bokö???? fy på dig!! tack för dina otroligt kloka ord<3<3kärlek till dig fina fina du!

URL: http://ammina.blogg.se/
Datum: 2011-06-25 / Klockan: 21:09:06
Postat av: Lisa

Nej inget Bokö, så himla triiiist :( love to u aswell <3 <3 <3

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-06-26 / Klockan: 18:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: