Otroligt roligt.

Jag har ett jobb som är ganska tufft många gånger. Att vårda dementa och alsheimerssjuka kan vara riktigt påfrestande, men trots detta så tycker jag om mina gamlingar massor. Var och en av dem har sin charm och sina ljusa stunder. Som idag när en av mina små tanter kommer fram till mig och säger: "Hej Lisa, vad heter du?" (Hon brukar skoja på det viset) Jag skrattar och svarar: "Hej ***, jag heter Lisa. Vad heter du?" Då flinar hon och skriker: "Jag heter GUGGE!" Detta kan vara det roligaste som hänt mig. Någonsin.
2 Kommentarer till "Otroligt roligt."
Postat av: Vix

Hahahahaha vad kul!! hon visste väl inte att din pappa heter Gugge?

URL: http://wixxxx.blogg.se/
Datum: 2011-07-01 / Klockan: 11:58:59
Postat av: Lisa

HAHAHA nej hon har ingen aning om det. Alltså, det finns tydligen en seriefigur från gamla tidningar som heter Gugge, det är den farsan är "döpt" efter och det måste ju vara den som hon med syftar på. Det måste ju vara så!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-07-01 / Klockan: 17:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: