Sista blogginlägget?

Ja det är väl knappast någon som undgått att jag är förkyld och har feber? Nej, misstänkte det. Och eftersom min käre far med flera har gnällt lite på min frånvaro här i bloggen så får jag väl göra ett ryck. Har varit i K-town i två veckor och då duger det ju inte att sitta och blogga 24-7, även om situationen många gånger har krävt det (som Tisse skulle sagt)..

Hur som helst, jag är dödssjuk och har varit det hela veckan. Mina och Rilles fyra dagar då vi skulle glassa på stranden och bara ha kvalitétstid tillsammans har således varit ett rent jävla helvete, och jag skulle vilja påstå att det är ett smärre mirakel att han inte gjort slag i saken och befriat mig från mitt (och hans..) lidande ännu. Ärligt talat. Jag är en plåga just nu och jag vet om det. Och anledningen till rubriken är att jag starkt misstänker att detta är min sista dag i livet, och därmed också sista blogginlägget. FAN VAD JAG MÅR DÅLIGT!

Hur som helst, fick precis ett sms av min kära syster att Asarum låg under med 1-3 mot Ronneby, vilket såklart är glädjande på alla sätt och vis. Att hon sedan inte nämner att IFK leder med både dam- och herrlaget tyder på hur viktigt det är för henne att berätta att just Asarum ligger under. Haha underbart!

Eller som i vintras när hon skickade följande sms-rader: "Hej Lisa. Gick precis förbi en bil som någon hade glömt stänga av lyset på. Gick fram för att kolla vems det var så man kunde säga till ägaren, men sen såg jag att det låg en AIF-tröja i baksätet så jag sket i det och gick vidare"

Kanske har jag lärt min syster något mer än hur man böjer verbet hablar på spanska? :)
0 Kommentarer till "Sista blogginlägget?"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: