SLÖ

Jag ska ha en stor eloge, jag höll mitt löfte om att gå upp tidigt idag. Måste ställa tillbaka min dygnsrytm, jag börjar ju för bövlen jobba om bara några dagar. Tjejerna i laget spelade sista matchen innan uppehållet idag. Utan mig. Vinst med 4-0 och tabellen är supertrevlig läsning :)

Visst blir vardagen några nyanser gråare utan fotboll men samtidigt kunde detta uppehållet inte kommit mer lägligt. Dels för att jag har Förkylningarnas Moder, en IFK-fest, en studentfest, en rockfestival och två veckors Karlshamnsvistelse i kroppen, och dels för att jag är så in i helvetes jävla trött på de ständiga påhoppen från en viss tränare (inte du Ström.. host) om att Unitedfansen är "Englands värsta fans" och den extremt utdragna diskussionen om hurvida Dalgleish bör bli adlad eller ej. (Klart fan han inte borde!)

Så lite vila från fotbollen (och det evinnerliga tjafset som tar mer energi än själva träningen) så jag kan få komma i form igen känns faktiskt helt okej. Ska vila idag med och imorn ska jag försöka springa en sväng, så vida febern inte återkommer. Hoppas ej.

Bakat bullar har jag med gjort. Och muffins. Guu vad jag är produktiv, nästan värd att slakta lite DeathEaters på mitt kära PS3. Nåja, Rilles PS3.



Detta är det maximala måttet på hur mycket jag har kunnat öppna mina ögon fram tills igår. Feber, förkylning, halsont och någon slags inflammation i ögonen. Riktigt kul har jag haft det, nej. Så förbannat glad att det börjar gå över nu!
2 Kommentarer till "SLÖ"
Postat av: Stina

Haha Lissse din trötte jäkel - öppna ögonen!!!! :-)


Datum: 2011-06-20 / Klockan: 00:10:21
Postat av: Lisa

Haha men det gick ju inte Stina!!!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-06-20 / Klockan: 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: