TRÖTT

SOM jag har tröttnat på en del människor som jag tvingas ha med att göra. Negativa, otacksamma, humorbefriade, bortskämda, tröga, otrevliga och tråkiga! Framförallt är det denna jävulska tråkighet jag stör mig på. Ta ett skämt för fan eller gå och skjut dig själv. Ah, jag blir så irriterad. Nej, nu skiter jag i att lägga någon tid på att vara social mot idioter som uppenbarligen inte fattar ett satans skit. Fuck you och hej då till dig om du känner dig träffad av detta.





3 Kommentarer till "TRÖTT"
Postat av: Hanna Jansson

Hahahahaha katten!!!!!!!!!!!!!!!!!


Datum: 2011-06-20 / Klockan: 21:42:59
Postat av: johanna

hahaha you go girl! håller med dig till 100%

URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/
Datum: 2011-06-20 / Klockan: 22:39:26
Postat av: Lisa

Haha ja riktigt fin är den Hanna :)

Tack Johanna, skönt att någon instämmer! Trött man blir!

URL: http://lisamaryanne.blogg.se/
Datum: 2011-06-22 / Klockan: 15:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: